torsdag 21 april 2011

Våren är förändringarnas tid!

För mig är våren förändringarnas tid. Då och då, nu när tid infinner sig, pusslar jag på en ny hemsida. Men inte bara det. Jag funderar över bloggandet. Och det faktumet att jag funderar över det, betyder att en förändring förmodligen är på ingång. Så medan tankarna flyger och far, vågar jag mig på att sammanfatta våra senaste veckor med jättehärliga bilder som Emmeli Orrefjord har tagit. Tack för dem! Missa förresten inte rasbeskrivningen av Siberian Husky som hon har gjort i sin blogg. Länge sedan jag skrattade så mycket!

Kram så länge!

En härlig vinterdag med Diva






Långa fria följ med Issen














Bus med Diva








Tricks med Gunne






Och bus med Issen!










  Ps. Du får jättegärna komma med tankar, frågor, idéer och förslag! Enklast är att kommentera som "Namn/webadress". Det kan krångla på första försöket men brukar gå på andra!

1 kommentar:

  1. GRATTIS till Babys BIS-1 veteran! Grattis också till Gunnes CK. Kul att ses! Kram!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.