torsdag 5 februari 2009

Kondis och längtan...




Det vill till att skaffa lite kondis nu när jag ska börja tävla drag... Det räcker inte längre med fyrtio sekunders sprint :) Snarare en timmes... Sagt och gjort, idag provade jag för första gången spinning. Det var j*"%gt jobbigt kan jag säga, men roligt och motiverande. De har en spinningklass där man tränar uthållighet i två timmar, kanske kan vara något för mig?



En nyhet också: Jag har nu bestämt mig för (läs: fått lov) att skaffa en till hund. Denna gången blir det ingen omplacering. Jag vill ha en valp som jag kan träffa redan när den är väldigt liten, med mentalt stabila och meriterade föräldrar. Det finns några på lur, men ingenting som är bestämt ännu. Som ett smakprov lägger jag in en bild på en husky så som jag anser att de ska se ut!

1 kommentar:

  1. Grattis va kul!!!! Valpar är mysiga nackdelen är att valptiden går så förb.. fort =0)
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.