torsdag 9 februari 2012

Får jag lov att presentera...


Jag har ganska länge nu grubblat över hur jag skulle kunna få till det med både hemsida och blogg i ett. Det är inte direkt optimalt att ha två helt olika sidor, varken för mig eller dem som söker oss. Det är också en sak som jag har saknat allt mer i den här bloggen, nämligen att kunna svara på kommentarer. Många gånger skriver ni tänkvärda saker som jag gärna vill svara på, eller frågor för den delen, men där finns inget bra sätt att återkoppla. Så nu har jag äntligen tagit mig samman och lärt mig någonting nytt. Resultatet har blivit vår nya kombinerade hemsida och blogg!

Det gick hur lätt som helst att integrera gamla bloggen i den nya, så allt finns där nu. Ändra gärna i länkar och i favoriter på datorn. Jag lägger en banner här längst nere ifall ni behöver använda. Ses på nya sidan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.