tisdag 10 mars 2009

Frisk som en nötkärna!




Idag kom äntligen samtalet från Valla djurklinik. De hade fått resultaten från vår provtagning och allt ser ut helt normalt! Inget Addisson och jag behöver inte mer oroa mig för att Baby ska få ett akut stopp i blodcirkulationen och dö. Puh!!! Allt stöd från er runtomkring oss, alla hållna tummar och tassar, har hjälpt!

Det betyder också att vi åker till Strömsholm för magnetröntgen på torsdag. Skarpt denna gången hoppas jag (förra gången åkte vi dit och så var alla sjuka...fyrtio mils resa, kändes lite saftigt...)

Sist men inte minst håller vi tummarna för Malin Sundin och alla andra som just i denna minut kämpar sig fram i spåren på årets Polardistans. Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att i alla fall den oron är ur världen!! :D Grattis!

    SvaraRadera
  2. Vad glada vi blir här borta på väster! =) Teddy ylar och hälsar att han är sååå lycklig att hans tjej inte har Addison!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Underbart att din älskade hund inte äger någon allvarlig sjukdom. Såsom en gammal hundentusiast, så läser jag mycket på Internet. Hamnade av en tillfällighet på er hemsida och kände omedelbart igen den ståtliga hunden. När ni bodde i Charlottenborg, sågs vi ett antal gånger i Staffanstorp med dess omnejd. Hamnade i Motala 1984, när jag var med och drog igång den första årskursen på Bona. Vår hund "Ebbe" känner ni säkert igen och ville endast presentera vem jag är, om jag ibland skulle lämna kommenterar på din hemsida. Hoppas det är ok. Såsom skåning i Östergötland, dessutom gift och med två barn här, känner jag mig likväl ibland isolerad och behov av vänner, som förstår mitt hund intresse. Sköt om er alla. Önskar Thony med sin älskade "Ebbe"!. th.glans@telia.com .

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt att hon är friskförklarad . Lycka till nu med röntgen! Tänker på er!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.