fredag 11 december 2009

Baby min älskade lilla skruttgumma

Hittade den här bilden i vår gamla blogg och jag älskar den! Baby är så himla fin och den här bilden är en av få som har fångat hennes otroliga ödmjukhet. Det känns som att det är länge sedan vi hade den speciella kontakten som vi hade det här ögonblicket. Baby börjar bli gammal och blir knepigare och knepigare med tiden. Jag har inte heller ägnat mig helhjärtat åt henne på länge, då menar jag som att åka någonstans bara hon och jag. Så nu funderar jag på att anmäla oss till Rallylydnadskurs till våren. Då kan vi ha våran egen lilla kvalitetstid! Hittade även detta, ett av våra fina lopp från den tiden då Baby fortfarande fick köra agility. Hon har varit så fantastiskt duktig genom åren och hyllorna här hemma är fyllda av välförtjänta rosetter och priser. Jag kommer ihåg det här loppet speciellt, vi slog nämligen en bordercollies tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.