torsdag 3 november 2011

Förjävlig


Jag brukar kolla lite statistik för bloggen ibland. Det är intressant att se hur ni läsare hittar hit, tycker jag! Idag var det någon som hittade till min blogg när de googlade på "huskyvalp som är förjävlig". Det är måste vara tråkigt att få hem en valp och sedan känna att den är förjävlig. Nu kan jag väl hålla med om att det finns mycket energi i en så liten kropp. Det är nog heller inte ovanligt att där finns minst lika mycket djävulskap... Hoppas de fick ut nåt vettigt av bloggen iallafall. Själv är jag valpsjuk så det ryker om det!

1 kommentar:

  1. Diva var den charmigaste av dem alla. Man kunde inte låta bli att fnissa när man såg henne med sina mörka ögonbryn. Tycker absolut du ska satsa på en valp för jag behöver en till mitt spann ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.